det finns inte ens ord.

idag har jag firat att det är jullov med att:
fika med mami
handla lite saker till jul
träffat elin och lina
promenixat med linus
kollat på en sorlig film vid namn ''Älska mig''
- filmen var det sorligaste jag sett, dock var det väldigt dåliga skådisar, men grymt budksap.

haft en jätte fin dag.
och jag har insett hur mycket jag slutat hata och börjat älska
- jag mår så mycket bättre, så oerhört mycket bättre

tack maddis förresten för att du finns och att du älskar mig, även när jag är helt jävla dum i huvudet.
aldrig, aldrig utan dig.
''dom kunde säga vad som helst om mig, dom kunde dra åt helvete, men ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen''. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0