Jag.

1. Namn?
Sofie
2. Civilstånd?
Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
Ja, inte till döden, men från hjärtat
4. När var sista gången du verkligen skrattat?
På riktigt riktigt? Jag vet inte
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till?
Min mamma, eller bästa vännen Madde
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?
I guess
7. När var sista gången du grät mycket?
Idag, till Harry Potter
8. Är det någon du vill göra allt för?
Ja
9. Hur många kan du berätta allt för?
Två
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?
Massvis
12. Beskriv dig själv med ett ord?
Stark
13. Har du något som hör till ditt ex?
Ja
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
Ja
15. Fullständigt namn?
Sofie Emma Forsberg
16. Favoritlåt?
Tretton
17. Favoritfärg?
Vinröd
18. Bästa vänner?
They know
19. Person jag saknar som gillade min status?
What?
20. Första kyssen?
Filip
21. Sista kyss?
Jonathan
22. Första kram?
Eh, vet inte
23. Senast kram?
Mamma
24. Senaste meddelande från?
Andreas
25. Senaste person som jag någonsin sett?
Mamma
26. Mitt missbruk?
Harry Potter
27. Favorit butiker?
Monki
28. Vem jag berätta allt för?
Madde
29. Favorit djur?
Hund
30. Lång?
163
31. Vem har mitt hjärta?
Ingen
32. Favorit film?
Harry Potter serien
33. En hemlighet?
Då är det ingen hemlighet längre
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10?
10? -.-
35. De flesta minnen med?
Madde
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?
Hanna
37. De hetaste person som gillade detta status?
38. Vem jag inte kunde leva utan?
Skulle kunna leva utan alla, men hade inte velat leva
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?
Madde
40. Vem jag älskar mest?
Fucking cp fråga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0