The Bishops Arms

Igår var jag på krogen med Maddis, ''The Bishops Arms'', var mysigt.
Vi drog dit efter jag varit och firat jul hos min farmor och farfar, eller först gick vi på någon konstig förfest och därefter åkte vi till Maddes far. Sedan gick allt som det gick :D.
Dock var de flesta 40+, men det gjorde ingenting, för sällskapet ägde
- sedan gjorde det ingenting att bartendern var mega snygg (fanhelvetsfanvadsnygg)..
Kastade sedan en hamburgare på marken som jag fått, ville höra hur det lät när den splachades, nödvändigt osv :D.

ankposen? =/ besviken på mig själv.. hehe

kool bild på mig och maddsan

--

Idag har jag gått på mellandags rean, hittade fan inte ett skit.
Däremot var petzzan fin, som jag åt med sällskap av maddus och elinito.
Nu äre Harry Potter som gäller och sedan julbord (...(Y)..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0