hej jag ville inte ändras

jag tänkte ett tag bli något dumt
jag tänkte färga mitt hår brunt, gå ned fem kilo och sluta vara en drama queen
men det går inte, för jag funkar inte så
jag trivs bättre i mitt illröda hår, min ikke anorextiska kropp och säga vad jag tycker när jag vill, hur högt som helst
visst att jag aldrig kanske kommer passa in bland alla, men varför ska jag vara med människor som tycker om mig för någonting jag egentligen inte är
jag är ärlig, jag skrattar högt, jag säger till när jag inte tycker om något, jag kan vara bitter, jag hörs mest - men utan det skulle jag inte vara mig. det vore lika ont att ändra sig, som att stanna kvar
nu kan jag i alla fall glädja mig åt att mina älskade vänner tycker om mig för den jag är och inget annat

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker hemskt mycket om när du säger högt vad du tycker och är bitter. Ändra inte på det för då blir jag ledsen i ögat.

2011-11-18 @ 15:25:15
URL: http://skippintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0