orka allt.

jag är trött, orkar aldrig blogga.
jag är TRÖTT på alla jävla killar, speciellt när man lyckas träffa allt från hacshlovers till phsykon.
värt liv
nej men det är väldigt mycket som händer runt omkring, men jag är jätte glad för alla fina vänner jag har.
igår var en riktig minnesvärd kväll med felicia och hanna, spontan mat och bio.
blev även lite uppmuntrad utav madde idag som sällskapade mig en stund efter jag övningskört! :)
nu går jag på diet igen, för jag blev trött på att inte gilla min kropp.
---
för att få upp stämningen lite lägger jag upp en bild på mig och hannis, hade en awesome helg med henne!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju världens snyggaste även om du vägde 100 kilo så att sluta dieta och börja äta sås



puss, du är min bästa person

2011-11-09 @ 23:24:26
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Jasmin

åh, killar trasslar verkligen upp saker ibland. hoppas det löser sig! x

2011-11-12 @ 00:18:22
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0