praktik på borås tidning

praktiserar med mädi & andreas på borås tidning denna vecka.
det får alla chansen till som går journalistik&författarskap på bäckäng!
vi dricker kaffe, gör intervjuer, vårt egna repotage och flummar (lite.. ok mycket)


(min nya profilbild på fb, sötis är jag)

(maddes nya fb profilbild <3)

---

Förövrigt har jag varit på en teater idag, kommer  inte ens ihåg vad den heter, men ni bryr er inte ett skit ändå och jag orkar inte nämna mer om det, så skiter i det..

Hannis fyllde 17 år idag, grattis grattis bästa vän, du är världens finaste. Hoppas din dag ägde <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-23 @ 15:35:57
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0