If this world makes you crazy

Oj, vad bitter jag är.
Surar som en treåring, åt allt, alla är dumma och allt är dumt.
Fast lite glad är jag, även om jag hatar det mesta idag, pms kanske, vem vet... :''D
MEN JAG AVSKYR MATTE, vem fan bryr sig om någon jävla y=kx+m formel???!?!?! VEM FAN HAR NYTTA AV DET???????????? INTE FAN JAG IFALL SOM GÅR EN SAMHÄLLS LINJE OCH INTE NÅGON JÄVLA VETENSKAPSFANSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ska köpa mig en chailatte efter skolan och gå i stan med Maddis och Elin, vi ska fixa en grej åt en söt chey. Hehehe. <3 En ledtråd, hon fyller år imorgon...

 


Kommentarer
Postat av: ronjit

:OOOO leskiii :C

2011-10-26 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0